View Single Post
Old 26-08-2009, 20:42
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Ik was jullie nog wat foto's schuldig geloof ik. Niet zo heel spannend, maar ik zet ze er toch maar in.

De twee plekjes die ik ben tegengekomen, waar ik toch wel van geschrokken ben. Deze hoop ik deze week even aan te kunnen pakken om er in ieder geval voor te zorgen dat het niet meer verder roest. Ook vond ik aan de rechter kant onder 't tapijt nogal veel vocht. Geen idee waar het vandaan komt, maar (nog) geen roest in ieder geval.

(Net achter de balk waar de bestuurdersstoel op staat, op de zijbalk)

(Links voor in de hoek, in het voetenruim van de bestuurder)

De kabelsalade voor de inbouw. Toch altijd weer een beetje slikken als je die hoop kabels en stekkers zo ziet liggen, maar ik had het al even uitgelegd in de woonkamer, met zip-ties de verschillende bomen bij elkaar gebonden, en zo kon ik boompje voor boompje fijn in de auto leggen.

En effe later lag het er zo bij. De kabels naar achteren zaten er gelukkig ook bij, en die liggen al op hun plekje. Kabels naar en door de achterklep liggen ook al op hun plekje.

Morgen begin ik al met de pomp die in de tank zit aan te sluiten, en hopelijk kan ik ook voor zaterdag de rest van de leidingen en de pomp onder de auto ophalen en monteren. Hopelijk krijg ik van Molle deze week nog de schakelaar voor de richtingaanwijzers ed. binnen, en kan ik die ook monteren.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote