View Single Post
Old 27-08-2009, 17:30
cabby tdi cabby tdi is offline
Forum regular

1. Ik zie het nut er niet echt van in. De prijs is gelijk en ik moet langer wachten. Bij de dealer heb je 90% binnen 2 dagen de andere 10% binnen de week.

2. Op zich is een week helemaal niet lang. Als het verschil met de dealer maar duidelijk genoeg is natuurlijk.. ;-)

3. Ik denk dat je idd het meest leuke dingen verkoopt zoals logo's, Gti, V5, V6 en andere sport onderdelen, oem ombouwkitjes zoals tempomat hendels met plug & play kabelboompje, comfort blinker, enz...

4. Watergekoeld. ik ben niet aan bugs ;-)

5. sjaak's vwshop, vag techniek, ebay.de, dealer zelf, voor onderhouds en slijtage delen mijn grossier en api...

Het is een beetje het wiel heruitvinden... Als je wil dat dit aanslaat, moet je maandelijks setjes in de aanbieding hebben. En hopen dat mensen er dan extra's bij nemen... rekening houdend dat mensen met hetzelfde auto/motortype niet elke maand geld aan je gaan overmaken. Je stelt onderhouds pakketjes samen klein en grote beurt. voor bvb de golf 4/bora tdi's. Dan moet je de maand nadien geen remmensetje voor dezelfde wagens in promotie zetten. maar een maandje of 2-3 tussen laten...

Aub...

Quote:
Originally Posted by Patrick86
Beste Volksforummers,
1. Zou je bestellen uit een webwinkel met OEM-producten die je ook bij de dealer zou kunnen krijgen? Prijzen zijn gelijk aan de dealer, je betaald alleen verzendkosten erbij.
2. Zou je bestellen uit een webwinkel met OEM-producten die goedkoper zijn dan de OEM-producten bij de dealer, maar wel een levertijd van een week op zit?
3. Welke artikelen moeten er in een goede webwinkel staan? Denk aan speciale artikelen zoals R32, maar ook aan miniatuurauto's, tshirts, etc.
4. Indien je een bestelling zou plaatsen, is dat dan voor luchtgekoelde of watergekoelde modellen?
5. Welke webwinkels gebruik je nu wel eens voor auto-artikelen te bestellen?

Alvast bedankt!

Mvg Patrick Rijks.
Reply With Quote