30-08-2009, 00:30
|
Postwhore
|
|
|
|
kut kinderen!
vanavond rond zo'n 12 uur hoor ik allerlei gepraat en hard gelach, van een groepje jongeren uit de buurt. tot ik opeens een enorme klap hoor. er werd naar mijn vermoeden op een auto gesprongen. ik mijn moeder wakker gemaakt want ik was bang datz e op onze auto aan het springen waren. ik ga kijken, en dat was (helaas) waar. op mijn moeder haar grote trots nog wel, haar polo.
ik terug naar huis gerend, mijn moeder geroepen dat ze de politie moest bellen en meteen weer naar buiten gegaan. ondertussen waren er al wat buren uitgelopen om te helpen. 2 jongens stonden er nog, die heb ik beiden tegengehouden. toen de politie arriveerde zijn de jongens ondervraagd en er kwamen meer vrienden van hun bij. rordar de naam van de jongen genoemd werd die het gedaan zou hebben. die zoeken ze nu op.
ondertussen was mijn broer er ook al bij, samen met een vriend van hem, die plaatwerker is. die heeft even gekeken.
conclusie:
enorme buts in het dak, waardoor er een nieuw dak op de auto moet. zo'n 1500 tot 2000 euro schade!!!
Waarom blijven mensen niet gewoon van andermans spullen af?! alsof ze nu zo stoer zijn?!