View Single Post
Old 01-09-2009, 21:42
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle

Send a message via MSN to De Limburger

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Dunlop moest natuurlijk ook als beste uit de bus komen, anders leenden ze hun testbaan niet uit .

Heerlijke oude discussie verder weer, die inderdaad kant nog wal raakt. Heb momenteel de diesel op pirelli p6 staan, en achter uniroyal rally. Prima bandjes, maar normaliter staat ie op 195/45/16 nankangs, en daar is niks mis mee. Daar durf ik harder op dan met de bridgestone's die onder mijn gl liggen, terwijl die wel het dubbele kosten, gaat dus ook niet weer gebeuren... Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik liever een setje fulda carat o.i.d. onder m'n diesel had liggen, maar dat kon ik begin dit jaar niet opbrengen. Of ik dan onveilig bezig ben? Ik vind van niet, het rijd prima, en ik heb grip genoeg. 165/50 monteren op een golf 2 vr6 o.i.d., dat is veel onveiliger mijns insziens...

Nankang is dezelfde discussie als met v-maxx/tec enzovoorts. De een zweert erbij, de ander vind het troep. V-maxx houd het bij mij uiteindlijk ook al 80.000 km uit (waarvan bijna 65.000 op maximaal), en een setje nankangs rijd ik ook 35000 km mee, dus wat is slecht... Ik kan er geen a-merk tegen kopen. Ik heb er in ieder geval al die km's nog geen ongelukken mee gehad, ongeacht het aantal noodstops dat er mee gemaakt is.