Zo bij deze weer een update.
Afgelopen dinsdagmiddag de caddy terug opgehaad van de spuiter......
Ben super tevreden hoe de wielkasten zijn geworden...alles loopt mooi in 1 lijn mee met de boog van de wielkastrand.
Rondom staan de velgen nu bijna vlak met de buitenkant van de wielkastranden.
De voorkant van de caddy staat nu op max laag en geen schroefdraad meer over.Doordat de wielkasten voor zijn omgerold kon hij 60mm extra zakken en heeft de voorzijde een bredere/stoerdere look gekregen.
Nu de wielkasten voor perfect zijn gevuld vind ik persoonlijk in de achterkant te veel wielkastruimte zitten..
Daardoor volgende week 60mm extra verlaging achter creeeren.Dat zal wel iets te veel van het goede worden,en zal denk ik met de gatverstelling 20mm hoger moeten zetten zodat achter in zijn geheel 40mm nog eens zal zakken vergeleken hoe hij er nu bij staat....
Gister de gehele caddy weer rustig aan opgebouwd.....zijlijsten daklijsten bumpers etc...
Enige wat ik vanadaag even moet aanpassen zijn de voorste binnenste wielkuipranden omdat deze nu aanslijten en op de band liggen omdat de ronding anders is geworden en 2 ophangpunten verwijderd zijn.
Hopelijk als de achterkant verlaagd is en het totaalplaatje klaar is,ben ik zeer tevreden en heb ik gelukkig geen gedonder meer met aanlopen van banden in de wielkasten...