15-09-2009, 23:04
|
Forum regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by De Pul
fries? wil je me nooit weer zo beledigen?
en heb geen idee hoe het gaat aflopen als ik tegen een KR sprint,maar heb er alle vertrouwen in 
|
een kennis van mij heeft namelijk een opel corsa opc welke eveneens over een 1.6 geblazen motor beschikt, maar in sprintjes heeft mijn oude golfje het er toch moeilijk mee (lees: legt het af). voorheen liepen we op top gelijk (226 km/u), maar na vervanging van mijn einddemper (origineel) wil het golfje niet harder meer dan 221 km/u op de navi.
ik speel al enige tijd met het idee om mijn motor om te bouwen naar turbo of lader. helaas is de ruimte hier in noord-brabant beperkt en kan ik niet een paar maandjes met de trekker naar school of werk zoals ze dat in het noorden van het land doen..
daarbij komt nog kijken dat de primitieve k-jetronic injectie van de kr vervangen dient te worden door een digifant of programmeerbaar systeem. ik weet het echter goed gemaakt: jij bouwt een geblazen golf mk2 16v, rijdt er een paar maandjes in en verkoopt hem vervolgens voor een schappelijke prijs aan mij. mooie deal dacht ik zo, toch?