Thread: My 57 rag
View Single Post
  #320  
Old 16-09-2009, 20:10
Fahrvergnugen's Avatar
Fahrvergnugen Fahrvergnugen is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,407
Default

Quote:
Originally Posted by RubenD
Maar dan snap ik wat je hier boven zegt niet helemaal. Daar schrijf je namelijk dat de 2 pitman-armen in het midden van de "verbindingsstang" bevestigd zitten. En midden als in boven de tunnel met de schakelpook er in en het balhoofd (zeg ik dat goed, weet ff niet meer hoe dat heet bij een kever).


Ik zal het nog eens proberen te verduidelijken.
Bij een 1303 heb je links het stuurhuis (met pitmanarm) en rechts een scharnierpunt (met pitmanarm) deze 2 zijn (bij een 1303) onderling met elkaar verbonden.
In het midden van die verbinding zitten (bij een 1303) de spoorstangen die naar het rechter en linker fusee gaan.



Mijn systeem is bijna hetzelfde, bij mij lopen de spoorstangen van het stuurhuis pitmanarm naar het fusee en aan de anderekant vanuit het scharnierpitmanarm naar het andere fusee en niet vanuit het midden zoals op het plaatje.
Op het plaatje is te zien dat het draagarm draaipunt en het spoorstangbevestigingspunt op één lijn boven elkaar liggen, dit heb ik in mijn systeem ook gedaan alleen liggen mijn draaipunten dichter bij het wiel.

Hopelijk is het nu een beetje duidelijker omschreven.

Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right!

O/NN #125
www.fast-air.skynetblogs.be
Reply With Quote