We hebben weer wat progressie geboekt.
Het dak is in de spuitplamuur gezet en vandaag is iemand me komen helpen met het laswerk aan de a-stijlen. Daar begin ik zelf liever niet aan en vandaag heb ik bevestigd gekregen dat dit toch wel een erg lastig en tijdrovend karwei is.
Dankzij RonnieABF heb ik nu 2 a-stijlen uit een andere Golf 1. Wat me opviel was dat het plaatwerk toch op details anders is als bij mijn eigen Golf. Dus waarschijnlijk zijn hier bij de facelift ook aanpassingen aan gedaan.
Het heeft lang geduurd om de rechterhoek passend te maken omdat zowel in het donorstuk als in de carroserie flink gezaagd moest worden.
Toen we de A-stijl uit de carrosserie hadden gezaagd kwamen we nog veel meer roest tegen, dus voordat we definitief alles in elkaar lassen moet dit nog behandeld worden, want straks kom ik er niet meer bij.
De komende dagen ga ik verder met het behandelen en het voorbereiden van de beide A-stijlen en na mijn vakantie gaan we beide hoeken er in zetten.
Ow ja, ik heb van de vrouw een motortakel voor de verjaardag gekregen dus de motor kan er nu ook eindelijk uit..
Nog genoeg te doen...