Hallo iedereen,
heb een golf 2 GTI 16v uit 89 (PL) met een vreemde storing.
De ruitenwissers lijken een eigen leven te hebben, ze gaan dus aan wanneer ze willen en ik krijg ze vervolgens niet meer uit. Dan rest er dus niets anders meer dan de stekker van de ruitenwisser motor af te trekken.
Dan kom ik thuis, sluit het weer aan en lijkt alles in orde, totdat ze weer zomaar overnieuw beginnen.
Ik heb alle kabels al weerstand gemeten, van het hendel naar de zekering kast en van daar weer naar de ruitenwisser motor, niets gevonden.
Zou het in de ruitenwisserhendel (heb ik ook al uit elkaar gehad en ingespoten met electric contact) stuk kunnen zijn?? Zo ja, heeft iemand nog zo'n hendel voor me?
Ik heb wel eens wat gehoord van vreemde storingen veroorzaakt door het achterste gedeelte van het contact slot, iemand die daar wel eens van gehoord en problemen mee gehad?
Verder doen mijn gevaren lichten het ineens niet meer (schakelt wel in maar knippert niet) en gaat mijn accu lampje in het dashboard niet meer aan.
Iemand wel eens van gehoord? Kan dat led lampje zo ineens stuk zijn?
Iedere zinnige reactie wordt zeer op prijs gesteld, ben al meer als 4 jaar bezig met dit project en dit zijn de laatste dingen voor ik er mee naar de APK kan..
M.v.g.
vwmaniak