Thread: motorruimtes
View Single Post
Old 05-10-2004, 15:02
Melvin Melvin is offline

Default motorruimtes

motorruimte 1:

vragen:
- hoort er op die ontstekingsmodule geen vacuumslang te zitten of kan die altijd weggelaten worden? (antwoord: nee want bij webers is dat niet)
- een paar benzineleidingen (volgens mij benzine dan he) zitten in die badkamer achtige hoesjes... wat zijn dat voor hoesjes en waar haal je die? kunnen die overal overheen en hoe klem je ze op het einde vast?
(antwoord: staalomvlochten hoesjes die op het einde geperst zijn...)

motorruimte 2:

vragen:
- dat zijn echte douchekop slangen volgens mij... had ik in de doe het zelf zaak naar gekeken maar dan zit er een rubberen slang IN de chrome omhulsel... kan die eruit zodat er kabels en slangen door kunnen of hoe is dit gedaan? en hoe zzet je het vast op het einde? (antwoord: matheo kijk maar ff dan )
- is die distributieriem afdekkap niet nodig? lijkt me niet namelijk, net of dat kapje die riem tegenhoud ofzo als ie er ooit langs zou gaan lopen? (antwoord: nee niet nodig houd alleen vuil tegen)

motorruimte 3:

vragen:

- schutbord is verwijderd en chassisnummer op veerpoot gelast ofzo... lijkt me niet dat het daar origineel bij hem zo heeft gezeten... mag dat zomaar? en mag ik dat dan ook zomaar doen en ook het schutbord verwijderen?
- normaal zitten er bij de overloop van top van veerpoot naar beneden een soort kitrand onder het lakwerk... kan je die zonder problemen verwijderen? (antwoord: kan dus)

soww dat waren heel wat vragen, met jullie hulp moet er toch wel op al die vragen een antwoord te vinden zijn toch...
Reply With Quote