View Single Post
Old 02-10-2009, 06:52
desnelders's Avatar
desnelders desnelders is offline
VW Guru

even vanonder het stof halen want het probleem is ondertussen nog steeds niet weg

vooraan rollagers, fusee gewrichten, stuurstang en kogels vervangen maar probleem nog niet opgelost. (en 2maal laten uitlijnen)

ik heb een vering test laten doen (trillen zoals op de keuring) en verwachtte dat de veerpoot rechts voor dan defect zou zijn maar vooraan alles perfect achteraan ook maar effe getest en daar was links achter goed maar rechts achter een verschil van 41% bleek dat men wiellager daar niet meer goed was. Deze week niet gestoken maar lijkt me sterk dat dat het trilling probleem gaat oplossen.

Dus ik ga morgen een corrado cardan ophalen. Ik ga wel de mijne er al af halen en meenemen zodat ik daar kan checken of hij idd wel die befaamde 7mm korter is Alle cardans van corrado's zouden even lang zijn volgens de verkoper, enkel die van een VR6 zijn anders.

enige wat ik nog raar vind is dat ik overal lees dat mensen een geklop hoorden door die te lange cardan, maar ik hoor niets, ik voel het enkel in de bochten naar links dus dat hij rechtsvoor trilt en grip verliest.

ps cardan is vlaams voor aandrijfas
Reply With Quote