05-10-2009, 18:11
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Domi
Jij weet precies hoe het zit met het kopen van een Rallye he 
|
Dat klopt Domi, dat weet ik inderdaad, ik had in elk geval de poen om er eentje te kopen en daar denk ik graag even over na voordat die uitgeef.
Ga bijvoorbeeld tegenwoordig maar eens een normale 'originele' GTI G60 zoeken, dat valt ook niet mee hoorde ik laatst voor rond de 3000 euro. Dan denk je er 1 gevonden te hebben ergens in Friesland en dan rij je 600 kilometer voor niets omdat de auto nou niet bepaald in de staat verkeert zoals omschreven door deze en genen. En als er dan wat over gezegd wordt in het desbetreffende verkooptopic, nou dan lusten de honden geen brood van de antwoorden die er dan door de eigenaar en vorige eigenaar gegeven worden.
Zo bleek bij mij uiteindelijk dat de Rallye van Hugo destijds de beste optie was en waaraan ik achteraf, na hem helemaal naar wens gemaakt te hebben, ook heel veel plezier beleef.
Jammer is alleen het feit dat personen zoals jij het altijd beter denken te weten wat tot zeer grote irritatie leidt bij velen hier op het forum, waaronder ik. Is het soms een hobby van je om andere mensen te irriteren?
Ik denk dat dit ook de reden is dat we jou nooit op een meeting zien...
|