06-10-2009, 06:47
|
Forum Regular
|
|
|
|
Van die schroefset is helaas weer niks van terecht gekomen. Druk bezig geweest in de tuin eigenlijk en we hebben een andere wagen aangeschaft. Vorig weekend heb ik het toch een beetje in kop gekregen dat de Polo misschien wel iets te klein wordt zo met zijn drieën. Een beetje gaan kijken wat we eventueel kwijt willen en toen eens gaan zoeken met bepaalde critiria. Mijn voorkeur blijft toch binnen de VAG groep en uit eindelijk bij Skoda terecht gekomen. Na wat zoeken via internet afgelopen donderdag bij een Fabia Combi wezen en dat beviel wel. Combi is de stationuitvoering. Vrijdag met Tamara wezen kijken en een proefritje gemaakt en uiteindelijk hebben we deze auto dus gekocht. We rijden binnenkort dus een stationwagon!! Beetje ouwelull wordt ik nu wel :oops: :oops: !!! Maar goed, het ging voornamelijk om de ruimte.
Project met de cabrio zal nu alleen wel iets langer duren, maar goed. Dat is niet het ergste.
Dit is hem:
Er komen waarschijnlijk alleen nog andere velgen onder. Dit zijn namelijk nog doppen.
Kan iemand zo snel zeggen welke maten er onder een Fabia passen eigenlijk? Qua steek, ET, ect.
Bedankt.
|