
14-10-2009, 09:35
|
 |
Class of 2003
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
|
|
Ze zijn inderdaad hydraulisch en zijn dus 'zelfstellend', ze lossen door gebruik van oliedruk zelf hun speling op.
Als ze heel lang blijven tikken (bij koude motor mag dat overigens best een tijd duren!) kunnen er een paar versleten (lek) zijn. Vervangen is dan de beste optie, er zijn tests om er achter te komen welke de boosdoeners zijn, maar met de huidige prijzen kun je ze het beste alle 16 vervangen.
Tikkende klepstoters kan trouwens ook een teken zijn van lage oliedruk, maar dat zou zich dan bij warme motor juist ook moeten laten horen.
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
|
|