View Single Post
Old 18-10-2009, 16:30
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by golf16v
leuk!

is het origineel af fabriek een gti?

dan is het wel echt zonde als je der een g60 gaat inpompen, had je toch beter een niet-gti gekocht vind ik

@golf16v: waarom is 't bij een GTI zonde om er 'n G60 in te bouwen en bij een gewone Golf 1 naar jouw mening niet? Ik vind dat 'n beetje 'n vreemde redenering...

Om mijn eigen Golf 1 (1500 automatic) effe als voorbeeld te nemen, hiervoor had ik opeenvolgend 2 originele W65 Pigo's (1x lhasagroen, 1 x alpinewit) in mijn bezit, was dus de mooie DX power gewend, na een jaar Golf 1 loos te zijn geweest heb ik me dan die 1500 automatic gekocht (échte GTI's in een tamelijk goede toestand waren me inmiddels veel te prijzig), de prestaties hiervan zijn natuurlijk veel minder, een motorswap zou vrij makkelijk gaan omdat er af fabriek dus al 'n "big-block" inzit, m.a.w. de motorsteun aan de distributiezijde hiervoor op de goede plaats zit, maar geen haar op mijn kop (en dat zijn er veel) dat eraan denkt vanwege die reden hier in een G60 te monteren, ook geen DX...omdat ik dat gewoon jammer ervan vindt. (overigens: wat anderen met hun auto's doen moeten ze maar zelf weten)

@fire and ice vr6: leuke GTI, maar is jammer dat die niet meer in de originele kleur is.

Als je graag wil weten welke kleur de originele was moet je even met vermelding van 't volledige chassisnummer 'n mail schrijven in 't duits (of in 't engels) naar 't volgende mailadres:

history@volkswagen.de

die dienst is gratis!

Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote