Thread: PatrickG40
View Single Post
Old 20-10-2009, 19:09
PatrickG40's Avatar
PatrickG40 PatrickG40 is offline
VW Enthousiast

Een paar maanden later en al weer een paar updates.
Allereerst is ie inderdaad wat hoger en heb er inmiddels de originele BBS'en onder gelegd, wat ik zeer netjes uit vind zien. In de afgelopen maanden zijn er nog wat dingen kapot gegaan en ook weer gemaakt, zo was het thermostaathuis lek, een g-laderslang, uitlaatspruitstukpakking, veer in de rugleuning van de stoel enz enz...

De afgelopen tijd dus heel wat vervelende dingen tegen gekomen die een hoop geld hebben gekost, als klap op de vuurpijl startte de auto vorige week niet meer. Omdat we eerder al een nieuwe rotor, verdeelkap etc etc hadden vervangen enigzins salderend bepaald dat het eigenlijk niet anders kon dan dat de bobine kapot was. Dit was immers het oude model en die schijnen nogal vaker kapot te gaan. Dus op maandagmorgen naar de dealer, nieuwe bobine gehaald, aangesloten en de auto startte gelukkig meteen.

Een hele tijd geleden (zoals ik volgens mij al vermeldde) moest ie afgesleept worden, zonder sleepoog... Sleepkabel dus maar noodgedwongen onder de grill om de bumper heen gedaan. Hierdoor is helaas een lijst verbogen, deze week nieuwe afhalen ff opschuren en je raad het al, in de kleur Lc4u.

Ik hou jullie op de hoogte en ik zal eens wat foto's plaatsen van de steeds origineler wordende G40