
30-12-2003, 00:15
|
VW Addict
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 651
|
|
dat zal best maar er moeten resistor's ingebouwd worden....
maar de eerste gti's haalde toch hun toeren signaal bij de dynamo weg en de latere bij de bobine ?
want ik heb al een dynamo voor een diesel met een w uitgang.
als ik die text zo lees + wat er voor de rest allemaal op staat moet je de weerstand in de w aansluiting verhogen op toch een goed toerental te verkrijgen.
maar wat is de eenheid van het toeren signaal ?
en dan bij de diesel en de gti...
is dit 1 signaal op 1 omwenteling of gebeurt dit bij iedere vonk, en nu heb ik het dan wel over de benz, want als deze eenheid hetzelfde is als bij een diesel zou je de teller zo over kunnen zetten alleen komen je toeren niet tot het eind van de teller en het rode gebied komt dan niet meer overeen.
ik weet niet of het zo ook klopt en ook dat het werkt,
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan)
Caddy mk1 1983 (daily)
Passat variant 1981 (project)
Audi 100 td 1987 (motor donor)
Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto)
|