
02-11-2009, 17:08
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,811
|
|
Quote:
Originally Posted by SHReK
Oke het maakt mij ook niet super veel uit!
maar lijkt mij gewoon beter,voor hem?
weet ook niet of ik dit zou doen! maar verwacht dat hij beter loopt dan?,of zit ik fout?
|
Het zal iig. niet nadelig ervoor zijn, als 'n motor minder toeren bij 'n bepaalde snelheid draait, betekent minder slijtage, dus 't zal de "levensduur" van de motor zeker wat verlengen.
Ikzelf heb een 1500 automatic, automaticbakken van de Golf 1 benzine zijn maar 3 gang (!), die draait op de snelweg ook belachelijk veel toeren, zo'n 4000 t/pm bij zo'n 130 Km/h volgens de snelheidsmeter. Maargoed, ik rij ook maar weinig op de snelweg ermee, 'n enkele keer 'ns naar 'n treffen, die paar keer kan die wel hebben.
Quote:
Originally Posted by Toink
Ik heb nog wel een 5-bak van een diesel liggen voor je, maar juist door die lange 5 denk ik dat de 1.1 'm daar niet doorheen gaat krijgen?
|
Daar zal de bak niet van gaan passen op deze 1,1 omdat een dieselmotor van 'n Golf altijd een "big-block" is.
__________________
Quote:
That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it! (Ian "Lemmy" Kilmister 1945 - 2015)
|
Hobby: VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982
Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
|