Beste Volksforummers!
Ik weet nog een zeldzame Passat 1973 staan , zonder kenteken , het is een originele Nederlandse auto (13-AG-09) hij dient alleen na de de RDW gekeurd te worden zodat ie weer een kenteken heeft.
Auto is het grootste gedeelte compleet , (koplampen grill mist , sierhoekje) maar goed speuren staan die nu ook wel op internet (op interieur foto mist het originele stuur en richtingaanwijzers die zitten er ook bij) ,
Zit hier en daar wel wat laswerk aan (achterwielrand) dorpels en zit wel sleutelwerk aan , heeft meer dan 25 jaar droog binnengestaan op lts in Bolsward , chroomwerk is nog als nieuw
Interieur isminder-mooi.
Auto staan te koop voor 325 euro voor dat geld lijkt het me een mooi winterprojeckt , het zou erg zonde zijn als er niemand interesse in heeft dat de auto in onderdelen zou belanden, het is wel1 van de oudste Passats aan het kenteken te zien en ook zeer zeldzame auto,die-je-nog-vrij-weinig-ziet!
Hoop dat iemand deze auto red ivm emotionele-redenen

en niet weer 3x in onderdelen bijna beland , ik was van plan de auto te kopen maar wegens ruimtegebrek moet ie buiten staan en dat word niks.
Motor is een 1500/1600 L of LS uitvoering ,die draait vrij rond motor zit niet vast,
Een auto die zeker de moeite waard is!
Auto staat in Etten (Gelderland) vraagprijs : 325

Voorbeeld : zo die zou kunnen worden!