@lars mijn orginele heb ik gewoon nog in de schuur liggen,heb een rvs-katvervanger gekocht bij hottuning(scheelt weerstand dus ietsje meer vermogen!).....+-100,= voor dat geld wilde ik mij org.kat niet slopen! Geeft ook een mooier fluitend geluid,walmt wel wat meer roet,maar ja....rijd er toch niet achter
Er is voor aankoop van mij variant bij +- 150.000 nieuwe standaardkoppeling ingegaan,maar merk nu wel dat hij slechter wordt......wil tzt ook met setup van Yal gaan rijden........op de ring wordt de huidige koppeling veel te warm en dan merk ik al na 3/4 rondje.Moest pas geleden meer als een uur file rijden en toen schrok ik wel een beetje van de fading vd koppeling
@Yal aan wat voor investering moet ik dan denken aan onderdelen voor vliegwiels/sachs?
ben ook nog steeds in mijn nopjes over de power rond dat toerental,heb al menig gti-tje/v6-je etc laten schrikken...haha.
Over mijn wegligging van eibach-shroefset icm div. powerflex-rubbers ben ik zeer te spreken over,ligt echt vast op de weg,wel erg stug,maar ja.....
grtz