View Single Post
  #3  
Old 08-11-2009, 22:21
Maarten_16v Maarten_16v is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 187
Default

Quote:
Originally Posted by joostvw
voor de Golf 2 zijn er ook verschillende maten radiateuren gemaakt. (dit kun je al zien aan de gleufjes in de slotplaat)
die van een TD is de grootste, en kun je gewoon in je originele slotplaat hangen.

qua motorkabelboom kan ik je (nog) niet helpen. moet dit zelf ook weten eigenlijk want ik ben ook bezig een mk3 blok ik mn mk2 te gooien.
mocht je eruit zijn hoe je het doet met je kabelboom , dan hoor ik het graag.

naar mijn idee kun je ook gewoon aleen de nodige kabels voor het motormanagment en de startmotor en dynamo enz. pakken en die in de origineele kabelboom verwerken


Hey,
alvast bedankt voor je snelle reactie!

Gaat de radiator groot genoeg zijn van een TD om de motor op temperatuur te houden?

Volgens dingen die ik al gehoord heb zou je gewoon de stekkers van het motorcompartiment over kunnen zetten in een nieuw type zekeringskast,
maar ik heb hier beide kabelbomen en zekeringskasten liggen en de stekkers zien er toch behoorlijk anders uit op het eerste zicht..

Ben jij ook een abf aan het inbouwen of een andere mk3 motor?

Mvg
Reply With Quote