Thread: Misha-gate
View Single Post
Old 11-11-2009, 15:48
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper

Send a message via MSN to Richard

Quote:
Originally Posted by Zweiter
dat is mooi chris, same here!

laatste wat ik er over ga zeggen. ik begrijp dat er wel wat te zeiken is over Misha, over mij net zo... De hoeveelheid zeik die hij over zich krijgt/heeft gekregen staat in geen enkele proportie meer met waar het om gaat. Wat me opvalt en waar ik me aan erger is dat een aantal personen (en daar bedoel ik nu even niet de mensen met inhoudelijke inbreng mee) altijd vooraan staat te zeiken,... en DAAR erger ik me dan op mijn beurt wel eens aan...

Ik denk persoonlijk door alle posten die er verwijderd zijn je geen totaalplaatje hebt kunnen vormen, sander. Misha als meerdere mensen zich storen aan jou " next level shit" ga dan eens niet met de wijzende naar de buurman of tot in detail gaan treden over de kleine zaken( zoals tegen broodbox opnieuw over fietsbanden en bumpstops) maar zie het als attituede... Ok als 1 iemand tegen me zegt dat ik mijn houding moet aanpassen heb ik ook zoiets van... dus.. maar als meerdere mensen mij zeggen dat mijn houding anders moet en dit veel vaker als 1 keer melden, krap ik zelf even achter mijn oren wat ik nu verkeerd doe...

En meerdere mensen ergeren zich aan jou Messias houding. Hoeveel mensen hebben nu wel niet gezegt dat je naast je schoenen loopt. En je antwoord alleen maar: nee dat doe ik niet, maar...jantje pietje keesje. Laat dan eens zien dat je niet naast je schoenen loopt( en geen ja maar dat ben ik niet, doe ik niet etc).. kun je dat niet dan ondervinden wij( doen we nu al) dat het elke week feest is in een topic waar de naam Misha valt( en nee het zijn geen complottheorieen).. en dan is er naar mijn mening geen plaats voor zo iemand..

en kom niet met een slap verhaal aan, ja maar er stond een smiley( want die bal is al eens teruggekaatst).. Das hetzelfde als iemand gedag zeggen, hem een klap verkopen en dan zeggen: " maar ik zei toch gedag"

BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote