View Single Post
Old 11-11-2009, 16:47
KJ-Golf KJ-Golf is offline
VW Addict

@ cartman en T!m: dank je

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Ziet er goed uit, zou ook in de mistlichten voor xenon plaatsen, maakt het wat netter, en verder ga zo door.
Gr Ronnie

Dat kan, maar voorlopig gaat dat nog even niet gebeuren. Ik moet over twee maanden weer voor de APK en wil me daar vanaf nu dus op richten. Xenon in de mistlampen lijkt me dan niet zo handig, maar misschien dat ik daar na de APK nog even naar ga kijken. Dus wie weet..

Quote:
Originally Posted by RRGOLF2
Een mooie Golfje! die is wel klaar zo

Ben er idd wel aardig tevreden over zo, maar er zijn nog een paar kleine dingetjes. Ik wil er binnenkort 14 inch verbreed staal onder gooien voor de winter (ook met winterbanden waarschijnlijk) met het hart in kleur van de auto en de rand wit of zoiets. De Borbetjes ga ik dan opknappen (achtervelgen hebben stoeprandschade) en komen na de winter er denk ik weer op. Verder moet ik de bumpers nog even ietsjes rechter hangen, omdat er een paar bumpersteuntjes afgebroken zijn.

Maar het belangrijkste is dat er over twee maanden weer een nieuwe APK op zit, want de huidige APK loopt tot 26 januari 2010. Qua onderhoud moet in ieder geval de kleppendeksel even vervangen worden, want de mijne lekt een beetje.

Verder gewoon lekker rondcruisen natuurlijk en dan zie ik vanzelf wel verder.
Reply With Quote