Thread: 4x4 ombouw.
View Single Post
  #11  
Old 11-11-2009, 23:46
vwmk2driver's Avatar
vwmk2driver vwmk2driver is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,598
Send a message via MSN to vwmk2driver
Default

over het ombouwen.. dat komt wel goed allemaal.

hoeveel werk is het op een syncro te vinden? hoeveel geld kost het om een syncro te kopen?en hoeveel werk is het om zon ding bijvoorbeeld uit duitsland te halen?

voor dat geld en die tijd die ik er aan kwijt ben kan ik mijn hele carroserie aanpassen!!
het is allemaal blik dus met een slijptol en een lasapparaat kom je een heel eind.

plus dat ik denk dat bijvoorbeeld de achteras bevestiging in de bodem gewoon exact het zelfde is, maar dat er alleen een speciale steun aangeschroefd word waarbij de bevestiging van de as in de steun met 1 bout geschiet.

sowieso zijn ok de achterveren korter als de normale golf, dit is ook niet zon probleem want dan hogen we gewoon de poot bevestiging boven aan op.

kortom dit zijn zaken waar ik totaal geen problemen in zie.

gaat mij meer even om duidelijk informatie omtrent de te gebruiken onderdelen.

van een rallye of een passat syncro of golf syncro of 4 motion, etc..

er moeten toch mensen zijn die een rallye met een hoop vermogen hebben en die misschien al is het een en ander hebben aangepast of laten passen, en die dus ervaringen hiermee hebben.
__________________
Golf 2 diesel circuit racer.

Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !!
Reply With Quote