View Single Post
Old 15-10-2004, 03:22
AZRAIL's Avatar
AZRAIL AZRAIL is offline
VW Addict

Default diesel bak??? nokkenas???

heb ooit een gti 8v (82kw) gehad. ging bloedje snel. na 2 jaar tijd ben ik er nog steeds niet achter wat er mee was gedaan voor ik hem gekocht had. blijft me een raadsel. de mfa heeft het nooit gedaan, althans de traject meter. klokje enzo deden het wel. hierdoor denk ik weer dat er een diesel versnellingsbak onder heeft gezeten. die heeft geloof ik ook niet zo'n traject sensor. plus hij liep nooit netjes stationair. wat er ook afgesteld werd. de stationair toerental regelaar die begaf het keer op keer. hij schommelde nogal. hierdoor denk ik weer dat er een andere nokkenas in zat. hij trok in z'n 3 makkelijk tot 160 km/u en in z'n 4 boven de 200 makkelijk. de 5 heb ik nooit kunnen weten want die liep de teller uit die maar tot 220 telde. er is geprobeerd om met een gti 16v mij bij te houden. tevergeefs, lukte gewoon niet. heb nu een andere gti, maar kom niet tot die snelheden. vraag me toch echt af wat er mee was gebeurd. wil weer zo snel!!! koste wat het kost.... zijn er nog meer mensen met zulke ervaringen? laat het me alsjeblieft weten
Reply With Quote