Ik dank u allen voor de leuke rejaksie's op me bora.
Maar zoals ik lees willen somige mensen weten hoe ik het gedaan heb, en waar ik de spullen heb gekocht.
Nou bijdeze
De mistlampen heb ik hier gekocht
http://www.poliset.nl/bora.php
En ik had nog een lichtschakelaar gekocht met voor en achter mistlicht funcie, op marktplaats (die moet je wel hebben)
Ik ben eerst even gaan meten of de mistlicht kabel (die aan je koplamp vast zit) of die aangeloten zat op de lichtschakelaar.
Wat blijkt nou, mijn auto is niet uit gebracht met mistlichten.
Dus ook geen mistlicht in me koplamp.
Maar wat ik wel vondt is dat er kabels(van de mistlicht) wel naar me zekering kast liep.
Dus ik alls open maken onder het dashbord, zekering kast te voorschijn getoverd. (wat een drade daar zeg)
Maar ik kon niet vinden waar de drade van de zekering kast naar de lichtschakelaar ging.
Dus ik dacht ik laat de drade voor wat het is, en ik trek me eigen drade voor de mistlichten. (je krijgt een inbouw set bij de mistlichten)
Ik heb zelf als getroken en als mooi weg gewerkt onder het dachbord.
Maar heb wel de lichtschakelaar gebreukt, daar moet dan een draat in (je moet wel even door meten waar die zit in de lichtschakelaar)
Maar ik was nog niet klaar met de mistlichten.
Want ik heb Xenon in me koplampen zitten, en als ik me mistlichten aan doe was dat een andere kleur.
Dus ik wou ook een xenon set in me mistlichten.
Nou dat was me wel wat om dat allemaal in te bouwen.
De lichten zelf zijn makelijk er in te zetten.
Maar om de rest allemaal weg te werken, en een mooi plekje te geven onder de motorkap.
Dat was erg moeilijk, maar het is me gelukt.
Of moet ik ook uit gaan leggen hoe je een xenon set inbouwt ( ik denk het niet)
Als jullie nog meer wouden weten, ik zou zegen vraag maar raak.
gr