16-11-2009, 20:27
|
 |
Forum regular
|
|
|
|
trouwens, ik bedenk me net wat
no way dat ze dat ding gaan aansluiten op een vaste stroom aansluiting, want dat trekt de accu leeg, dus als de auto uit staat, staat het ding uit
ze mogen niet controleren of je er bent in principe, want het mag niet gebruikt worden om te bepalen dat je er bent onder de privacy-wetten
dit kan dan ook gebruikt worden om enige straffen aan te vechten in een rechtbank, laat ze maar eens bewijzen dat je gereden hebt dan, het enige wanneer ze het kunnen bewijzen is als je geflitst/bekeurd word, ze gaan heus niet elke auto checken die langs rijd, of elke foto die in trajectcontrole gefotografeerd word, dat is teveel werk, dus het enige waar ze je op kunnen pakken, en dat is áls ze het controleren, is op bekeuringen
ergo; zorg dat het ding kapot is, roep dat je auto thuis stond, protesteer als ze het op een constante spanningsbron aansluiten onder het mom van ja maar het ding staat heel vaak stil, en dan kan ik elke keer als ik weg moet de ANWB bellen. Kunnen ze je niets maken, hooguit het heen en weer rijden naar de plek waar je bekeurd bent, technisch gezien zelfs alleen het heen rijden
fuck dat, systeem verslagen
|