View Single Post
  #8  
Old 16-10-2004, 08:53
Fred Fred is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
Talking

Quote:
Originally Posted by AZRAIL
wacht es effe, ik weet toch echt zeker dat op m'n EV een elektronische injectie zat. ja en inderdaat, er zat geen kat op. maar dat is toch niet het enige verschil. dus als ik de kat weghaal moet ik ook op 82 kw uitkomen???
maar ja, dan zit ik nog steeds met die lambdasonde die in de weg zit. als ik hem loskoppel, raakt de motor in de noodloop heb ik op deze forum zo vaak gelezen. wat houdt dat precies in?



Een EV heeft nooit een electronische injectie gehad, daar zit/zat de K-Jetronic op, puur een mechanisch systeem

Ik heb er zelf twee, en geen van beide komt boven de 200, ook niet die ene waar een diesel bak onder zit, een diesel bak heeft een totaal andere eindoverbrenging namelijk....

Er zit GEEN stationair regelaar op dat K-Jetronic systeem....Een EV was ook niet uitgerust met een kat...

Dus het lijkt mij dat er een hee ander blok in zat
Reply With Quote