
18-10-2004, 06:15
|
 |
Forum junkie
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,846
|
|
Quote:
Originally Posted by Viperwin
Nou er hier toch weer een zooi alternatieven betreffende 86c-tuning worden doorgenomen, heb ik ook nog wat vragen. Ik rijd zelf met een HK, en alhoewel de rek in het blokkie met me maat 49 al wat is toegenomen laat 55 pk natuurlijk nog wel wat te wensen over. :biggrin:
Heb nu er nu nog geen geld voor (tis nu nog m'n "spaarpotje"), maar als ik over een 3/4 jaar wat meer centen te makken heb (en wat anders rijd) is het natuurlijk een ideaal projectauto'tje. Zit her en der wel eens wat te snuffelen naar geschikte onderdelen ervoor, maar het meeste wat ik tegenkom heeft betrekking op of HH of GK. Is het kietelgehalte van een HK net zo hoog als bij HH en GK (bijvoorbeeld dat een nokkenas hiervoor ook in een HK past), moet ik naar andere alternatieven zoeken of heb ik nou net het verkeerde blok?
Leuk, maar hier moet je natuurlijk wel de kosten van al die velletjes schuurpapier meerekenen :p
|
1mm koperen koppakking(handgemaakt een 115 euro)
kopbewerking een 200 euro
motorfiets carbs met inlaat 400 euro
nokkenas een 170 euro (312 stokje op ebay .de)
en dat voor een alternatieveling zoals jij is een koopje 
__________________
kopbewerking ,pm
|