26-11-2009, 13:27
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by sampo11
He kerel, ik ben nog een aantal uur voor je bezig geweest op de machine voor je alleen het is te fijn/gedetailleerd icm met de grootte om met een laser netjes te krijgen.
Beter als het voorbeeld wat ik een tijd terug heb gestuurd (foto) ga ik niet krijgen.
Sommige lijn stukjes zijn bijna net zo groot als de laserstraal zelf ( 0,2mm).
Dus als ik het zou maken krijg ik het niet beter helaas...
Een freesje van deze maat om RVS te frezen zal niet in de handel zijn denk ik. of zal enorm snel breken met het honingraat model van de velg.
De velgen op die modelwagens zijn waarschijnlijk gegoten waardoor de vorm wel te realiseren is.
Als iemand er wel een machine voor heeft moet ie het laten weten dan stuur ik de autocad file van de velg op, dat scheelt weer een paar uurtjes tekenen!
|
He kerel je wordt heel erg bedankt voor de moeite en je werk en super dat je de CAD tekening aanbied
Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant
Toen ik Gerard een keer over een meeting zag lopen dacht ik al; een setje BBSjes zouden niet slecht staan! Gerard welteverstaan, want zijn auto heeft al BBSjes.
Echt gaaf dit, ben benieuwd of iemand iets voor je kan betekenen.
|
 ja man wil het al jaren zou mooi zijn als het kon.
De auto BBSjes en de baas ook  dan is het BBS LOVE
Quote:
Originally Posted by Roy 1.6
Ik ben bang dat dit heel lastig gaat worden. Waterstraal snijden is ook geen optie denk ik.
De snede is vrij fors ivm. zo'n klein mini velgje.
|
Ja ben ik ook bang voor dat het niet gaat lukken
En heb zelf geen ideen hoe het wel kan dus daarom dacht ik ik vraag het hier hier op het forum is kunde.
Quote:
Originally Posted by Tjaap
denk dat je gewoon eens bij een juwelier moet gaan praten.
|
Quote:
Originally Posted by richard-polo
indd. die kan vrijwel alles maken voor je..
ik heb ooit eens een voegspijker laten maken.. (kosten 250gulden) zeer mooi gemaakt
|
Ja anders dat maar eens proberen maar juweliers maken het nooit mooi strak.
Maar zal toch eens moeten vragen dan.
Quote:
Originally Posted by Zweiter
je mag best eens mijn rennsports komen passen gerard. Zitten nog wel bandjes om, dat is niet zo'n probleem he? 
|
Nee laat de bandjes maar zitten Sander gaat wel lukken denk ik 
Bedankt voor het aanbod