Zo dat was weer een productieve zaterdag plus de avond en de voormiddag van de zondag
Bij emile aangekomen eerst maar ff het originele luchtfilter systeem vervangen door het K&N 57i systeem.......
Onderbak lekker laten zitten krijgt ie van onder ook nog frisse luft..
En het eindresultaat.....
Zo dat was dan 1 van de makkelijke dingen die zo gedaan zijn, nummer 2 de heldere mistverlichting vervangen door heldere smoke verlichting..
Voor de transformatie.....
Na de transformatie........ ziet er alweer beter uit toch?!
En dan nu het grote werk, originele electrische ramen van vw plus electrische en verwarmde spiegels.
Let wel... Was alweer ergens aan begonnen voordat ik eigenlijk wist wat er echt allemaal moest gebeuren
Dacht even de deuren te voorzien van al dat leuke originele spul en dan klaar te zijn

dit bleek niet het geval want de kabelboom in het dashboard moest ook gebeuren
Eerst de deuren en spiegels maar dan.....
en de spiegels.....
Zo nix meer handmatig verstellen van de spiegels alles lekker electrisch
Rechts het universele mechanisme links original vw
Ook de kabelboompjes van de deuren compleet vervangen door het goede vw spul.... lekker makkelijk gewoon plug and play
Toen kwam het....

dit was het moment dat ik erachter kwam dat ook de kabelboom achter het dash vervangen moest worden omdat ik anders mijn ramen niet meer dicht kreeg en de deuren niet fatsoenlijk op slot (lees cv)
Dus zat er nog maar 1 ding op.... dashboard open schroeven...
Want deze moest er nog even in gelegd worden
Zo onder het dash alles eraf....
En ook alles rondom de klokken enzo eruit zodat we er makkelijk bij konden....
Nou uiteindelijk is alles nog goedgekomen met een bouwlamp en geduld alles werkt en functioneerd naar behoren
Toen dacht ik nog ff de demper te doen maar helaas die past niet naar behoren dus daar moet aan gelast worden binnenkort maar wel ff fotoke van de oude en nieuwe demper.....
Zoals je ziet was het al behoorlijk donker en had ik het wel gehad die dag...
Dus met een half dashboard en zonder deurpanelen huiswaarts
Zondagmorgen ff bakkie gedaan met me schat en toen maar weer in de werkkleding gesprongen om het dash weer netjes te maken en maar meteen de deuren met nieuw plastic bekleed want er zat schimmelvorming aan de binnenkant van de panelen...
Ziet er weet netjes uit al zeg ik het zelf