Thread: Volkswarenhaus
View Single Post
Old 23-10-2004, 22:07
Ron polo1f's Avatar
Ron polo1f Ron polo1f is offline
VW Enthousiast

Send a message via MSN to Ron polo1f

Quote:
Originally Posted by Little Red Rooster
Ik hoop voor je dat je nog zo'n gedeelte kunt vinden Ron. Ik heb met de t*f*s gezocht en heb uiteindelijk een stuk uit een sloper gehaald. Volkswarenhaus in duitsland heeft hem niet meer liggen, dus moet je geluk hebben dat Rison er nog ééntje heeft. De adviesprijs bij Volkswarenhaus was € 219,-. Dus kijk ff wat ze er daar voor vragen.

Ben er trouwens achtergekomen (een paar dagen nadat ik dat stuk uit die sloper had ingelast) dat het complete scherm (vanaf de kentekenverlichting totaan de onderkant) nog wel te krijgen is. Mocht je dat willen weten, dan moet ik ff verder informeren (weet nl niet de naam van de leverancier).

Suk6

Grtz.................. LRR

Het is me toch gelukt...........
ben vanmorgen gelijk gaan bellen naar golfparts in stolwijk, bleek dat ie nog twee achterpanelen had liggen, 1 ori. en 1 imi. (ori. met deuk, bleek later).
hij wilde er wel 1 verkopen, de ander wou ie graag zelf houden als reserve.
aangezien ik toch nog een kleppenslijpapparaat moest op halen daar in de buurt, dus in de auto gesprongen en "ff snel" op en neer (vanaf roermond). :frown:
kortom, bij thuiskomst was de dag bijna om, maar............ik heb wel m'n achterpaneel :biggrin: :biggrin:
BLOW

FOUR STROKE..........WHAT ELSE?

79' POLO 1F
82' POLO STEILHECK DAILY DRIVER
87' GOLF 2
Reply With Quote