Thread
:
Groene golf mk1 ITB 1.8 16v
View Single Post
#
7
23-12-2009, 11:14
henkiehenk
VW Enthousiast
Voor de vakantie hebben we toch een aantal dingen afgekregen. Hierbij de foto's
Zoals belooft hierbij de foto van de motor!
De golf hebben we naar de bekleder gesleept
Mijn moeder reed voor de veiligheid achter ons aan. Het was erg warm weer en mijn moeder had oma meegenomen en reed langzaam met de airco aan. Doordat we zo langzaam reden kon de dynamo het niet meer aan en kon de motor niet meer starten. De bekleder kon dit klusje wel even klaren met zijn volvo
Laat in de avond de zijramen erin!
Uiteindelijk toch het voorraam geplaatst samen met de accesoires
Mijn moeder had de stress gevoeld en had een auto-ambulance geregeld zodat we de golf snel en veilig naar de spuiter konden brengen.
Wij willen de bekleder super bedanken voor het ontzettend mooi werk dat hij heeft geleverd en de service die hierbij kwam.
Vanavond toch maar eerder gestopt met werken om wat foto's toe te voegen.
We zijn nu 4 weken non stop na de vakantie erg hard bezig geweest met als volgt nieuwe resultaten.
De motor heeft gelopen, helaas ging dit niet helemaal goed. Teveel brandstof ingespoten, na een paar keer flink doorstarten kreeg ik een carter-explosie.... Maandag komt er een expert om mij een heel eind op weg te helpen! Hier heb ik het later nog over... Waarschijnlijk blijven de injectoren open staan..
Foto's van de throttlebodies nog los van de auto
Radiateur en oliekoeler mooi op zijn plek
Motorruimte
Dashboard zit er in... tapijt moet er weer uit hier hebben ratten opgepist :shock:
Het paneeltje van het open dakje... Dit was echt een crime om deze er goed in te krijgen...
henkiehenk
View Public Profile
Send a private message to henkiehenk
Find all posts by henkiehenk
Add henkiehenk to Your Buddy List