25-10-2004, 16:26
|
 |
VW Guru
|
|
|
|
bedankt voor jullie mening, ten eerste zal ik wat meer vertellen over de karmann. Het is een karmann ghia uit 1963 het model met de kleine richting aanwijzers en de kleinere achterlichten. Het is een inport uit amerika en heeft een 1200 motor. In 1987 hebben ze maar besloten om er een cabrio van te gaan maken!...(au!) Dat heeft tot gevolgen dat er een paar beste balken in zitten en een tent op is gemaakt,niet echt een cabrio kap maar een tent. Wat weer als gevolg had dat de ramen in de deuren niet goed sloten met het dak ....dus,hebben ze de ramen er maar uit gehaald......jawel... Nou klinkt het meschien allemaal raarder dan dat het is. het is bepaalt geen brik, maar hij moet wel uit elkaar want hier en daar vertoont hij wat plekken die de nodige aandacht wel verdienen. Wat ik voor de karmann ingedachte had was meer de duitse stijl,dus geen stikkers geen grote spoilers en andere toeters en bellen. juist minder en een rustig kleurtje en vet laaaaag! Wat ik al in huis heb dat is: een 2 liter busje motor die al uit elkaar ligt (moet nog ergens een snelle nokkenas zien op te snorren.) nieuwe dorpels en een blikken dak, ik had ingedachte om er dan maar een hardtop van te maken, zodat je wel het plezier hebt van een cabrio en het genot van een gewone, dan kunnen er ook weer ramen in de deuren! Verder wil ik de standaart velgen zoveel mogelijk verbreden vooral achter. Dus het feest is nog maar net begonnen! Foto"s houden jullie van mij tegoed, moet dat nog uit dokteren hoe dat moet. ben niet zo handig met pc s.
|