Thread: Allianz sucks!
View Single Post
Old 28-10-2004, 09:26
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default Allianz sucks!

Vriend van mij word gebeld...zijn vriendin is aangehouden met zijn auto (golf 3 tdi bwj:97) en de agent heeft het kenteken nagetrokken en zegt dat hij sinds 2003 niet verzekerd is (i8s ndus sinds hij de auto heeft) wij lachen toen we het hoorde want ja hij betaald bijna 1000 euro per jaar en is verzekerd bij allianz. Dus wij erheen gereden met mijn auto. wij stoppen verhaal aangehoord van oom agent enhij heeft ons uitgelegd wat er ging gebeuren.

Ondertussen ziet de 2de oom agent mijn auto staan en trekt mijna auto ook na of deze wel verzekerd isik denken haha je doet maar want kweet zeker dat ie verzekerd is (ook bij Allianz(vroeger Royaal Nederland)) ik hoor alle gegevens voorbij komen op zijn portofoon die collega agent opnoemt en hoor als laatste " geen verzekerings gegevens bekent" aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh mij schrijven ze dus nu ook op voor een boete voor 220 euro!!!

Ikke bellen met allianz maar ja het was inmiddels 23:00 uur dus kreeg alleen alarmcentrale en die zeiden dat ik overdag ff moest bellen. Ikke dus gedaan vandaag na het polisnummer opgegeven te hebben zegt ze dat er een betalingsachterstand sinds 2003 is. ik zeg controleer aub nogeens want ik weet zeker dat alles betaald is. na 2de controle zegt ze: klopt meneer sorry voor het ongemak onze excusses het is allemaal in orde. ze waren dus vergeten de auto weer als verzekerd neer te zetten na een keer te laat betaald te hebben....wat moeten die klerelijers daar kapot!!! qals ik een ongeluk had gemaakt of ergens in the middle of nowehere had gestaan kwam ik dus geen meter verder met me auto!

En de kanbs dat ik nog bericht van de politie krijg is aanwezig omdat ik niet voldeed aan artikel balblabla...wat er bij me vriend zijn verzekering aan de hand is is ons nog onduidelijk hij moet ze nog bellen. maar die maatschappij si dus mooi kut het is al vaker gezeur mee gehad en mijn broer zei (waar de auto op geregistreerd staat) dat we maar eens moesten overstappen!

Jullie een idee voor een goede maatschappij?
Reply With Quote