10-01-2010, 03:05
|
VW Guru
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by martiepartie
iDenk ook dat het meer tijd/geld kost om een bekrachtigd stuurhuis af te sluiten en nieuwe riem(en) te leggen, dan het loshalen van een onderdeel om bij je thermostaat te komen.
Daar komt bij dat je dat toch moet loshalen, want anders kom je nog niet bij je thermostaat.
|
Het eraf halen van de stuurbekrachtiging stond sowiso al op de planning, nu heb ik zelfs nog meer redenen  als het er dan toch al af ligt om de thermostaat te vervangen, blijft het ook gewoon weg. Even ander poulietje op de waterpomp en langere dynamoriem kost zowat niks
Quote:
Originally Posted by breadfan83
Je voelt met een onbekrachtigd stuurhuis beter wat de auto doet, tenminste dat vind ik, en je hoeft minder ver / vaak aan je stuur te draaien om een bocht te maken.
|
Precies  het gevoel mis ik echt totaal nu, je draait wat aan het stuur maar voor de rest
En een beun oplossing valt wel mee  heb nog eens gegoogled en word bij meerdere merken wel toegepast  een wagen die volledig opnieuw opgebouwd word en het stuurhuis toch doorgelust is dan denk ik dat het niet echt beun is.
|