View Single Post
Old 12-01-2010, 14:55
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Vains
@Chris: ga jij maar eens zoeken naar een 2.9 ABV met dis ontsteking van een Corrado, dan weet je wat ze waard zijn
Een 2.8 AAA bijvoorbeeld kost niet veel ( maar dat hoort niet in een corrado vr6)

Ik weet dat het een ander blok is, maar je behoudt dan tenminste de VR6 zonder kapitalen uit te moeten geven. Ik zou het zelf ook niet willen, en zou daarom het liefst een 20 16v halen, of een 1.8 uit bijvoorbeeld België. Dan zit je niet met de G-lader èn niet met de ketting van de VR.

Quote:
Originally Posted by Vains
En even voor de duidelijkheid, je hoeft een glader niet na te laten lopen. Nadat je goed hebt doorgereden moet je de laatste kilometer ofzo gewoon rustig met de wagen rijden. Daarna kun je hem direct uitzetten.

Dat zeg ik toch... niet jakkeren tot aan de deur en hem meteen uitzetten. Heb zelf geen Corrado gehad, maar wel al in genoeg gereden, en genoeg eigenaren ervan gesproken.

En ik heb genoeg mishandelde Golfjes gehad, en zelf ook een aantal Golfjes die ik voor een appel, zelfs zonder ei, heb gekocht, mishandeld, en ze kunnen het hebben. Een G60 had ik in die tijd hoogstwaarschijnlijk al kapot gereden.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote