12-01-2010, 18:54
|
 |
Forum Regular
|
|
|
|
Ik zal me maar eens gaan mengen in dit gesprek, aangezien het toch over mijn auto gaat.
Het is een amerikaanse uitvoering, er staat geen 18.2 in me kenteken dus is het volgens mij geen originele amerikaan. alleen de opties.
Over de airco. Heb je ooit zelf zo'n ding eruit moeten halen? hier was ik alleen een paar dagen mee bezig. Heb er toen voor gestaan om een nieuwe koppeling te halen want die was vast gelopen. Koppeling is 400 euro bij de dealer en een complete pomp is 900 piek. Pomp, snaren en poulies zijn er allemaal gewoon bij dus kan zo weer terug gebouwd worden.
Er zat een nap papier bij toen ik zelf die auto kocht maar die ben ik toen vergeten. Vorige eigenaar zou hem opsturen maar heeft dat nooit gedaan en ben toen zijn nummer kwijt geraakt. Hij heeft het zelf toen oplaten vragen bij een garage en die heeft dat toen voor hem uitgeprint.
Ben zelf ook opzoek geweest voor een origineel stuur en nieuwe pookzak, maar kon geen knappe originele vinden.
Spoiler is gereviseerd en met een andere weerstand gaan ze met 80 omhoog, bij iedereen die ik ken die dat hebben laten doen gaat hij ook met deze snelheid omhoog. Door de vorige eigenaren is er niet op deze auto bezuinigt, kan dit helaas niet bevestigen door papieren maar de onderdelen zijn wel niet oud en dat kan je goed zien.
Lader is ook door geforce gereviseerd en dat is ook geen goedkope/slechte winkel
En als dit geen amerikaan is, is het gewoon een leuke corrado die een hoop leuke opties heeft
|