View Single Post
Old 15-01-2010, 18:33
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle

Send a message via MSN to De Limburger

Ja ook ik ben vandaag bij The Tuning Factory geweest in Landgraaf, daar twee runs gedaan op de bank, waarvan ik er eentje heb gefilmt, ik zelf ben echt niet tevreden over de uitkomst maar dit komt omdat de koppeling die erin zit niet goed genoeg meer is, en waarschijnlijk zelfs te slap. Aangezien de toeren wel omhoog gingen maar de wielen niet meer sneller gingen. Ook rook je continu de geur van slippende koppeling, waardoor ik nu op een test waarde uitkwam van 103,4Pk bij 5000Tpm en 156Nm koppel bij 4163Tpm.
Die gast van de testbank zei zelf ook dat er meer in zit maar dat door het slippen van de koppeling nu eigenlijk de beide runs niet klopten.

Maar goed zo kom je wel weer ergens achter.

Verder ben ik ook vandaag bij Sixpack geweest, na een lekkere koffie zijn we naar de "Dungon of Bling" gegaan, en daar de velgjes bekeken. Man wat zien ze er nu super uit, super strak werk geleverd en ik denk zelf ook wel dat ze nu dicht zijn.
Peter nogmaals bedankt.

Hier dan het filmpje van de run bij The Tuning Factory.
http://www.youtube.com/watch?v=L-VOJ_GiMk0

Hier nog 2 foto's van hoe we de auto hebben moeten opbokken om hem op de bank te kunnen zetten, als eerste de wagen voor helemaal omhoog moeten schroeven. Daarna 4 bakstenen per wiel eronder moeten zetten.
En nog lag ik met de carroserie op de bank.

En ja hij zat echt goed vast en kon nergens heen. Ik had ook mijn bedenkingen. Maar het is heel goed gegaan zo.
Gr Ronnie