
17-01-2010, 11:59
|
 |
Postwhore
|
|
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
|
|
op de achteras kun je zo de astappen overzetten en alles weer monteren is allemaal hetzelfde zorg wel ff dat je alle bouten ff vernieuwd die zijn imbus en gaan dol als je ze losdraaid geld voor de bouten in de remklauwhouder kosten nieuw orgineel een eurotje of 2 dit is dan uit de wereld
als je toch alles heb zou ik eens proberen om de klauwen van je vr 6 op de fusees van je auto te plaatsen de steekmaat van de klauwen is gelijk aan die van een g60 (heb ik net gemeten) de steekmaat van de 1.8 kon ik niet precies meten.
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled  ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi
Audi Allroad v6 Bi-Turbo
|