View Single Post
Old 21-01-2010, 18:15
ScareMercy ScareMercy is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to ScareMercy

Vandaag voor de 2e keer met de cabrio in Venlo geweest, goedgekeurd Alleen wel echt een zooitje daar, heb 25 euro teveel betaald omdat ze nergens terug konden vinden dat ik een maand uitstel had gekregen op de vorige keuring toen hij niet goedgekeurd werd. Morgen maar eens bellen hoe dat zit.

3 weken geleden ook met een golf 2 geweest, ook goedgekeurd. Maar wel helemaal nagekeken, alle lampjes, het de kilometerteller, echt alles is nagekeken en uit elkaar gehaald. Dit terwijl het allemaal origineel spul was. Was een beetje een zeikerd, is er bijna 2 uur mee bezig geweest. Was een jonge kerel, moest zichzelf volgens mij nog bewijzen.

Oja, ik heb een originele golf mk1 turbodiesel motor in de cabrio gebouwd. Deze heb ik uit een golf mk2 sloper getrokken!! was een vervanger omdat de vorige motor was overleden. Hiervan stond niets op de papieren of whatsoever. En de rdw vroeg er niet eens naar.

Naar mijn ervaring is het dus mogelijk om de papieren van een andere sloper te gebruiken als de sloper waar de motor uit komt. Bij mij was het zelfs zo dat een soortgelijke motor als op de papieren voldoende was

Ik heb een soort van tijdelijk kenteken meegekregen, het ontvangstbewijs. kan ik daarmee alvast mijn apk gaan regelen? Is het alleen voor de show, of wat kan ik hier mee?
-Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily)
-Mercedes W201 2.3-16V '85
Reply With Quote