
22-01-2010, 19:27
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
|
|
Quote:
Originally Posted by jettaracing
Ik weet niet wat jullie allemaal op de openbare weg gaan doen met die extreem harde motorsteunen ?
Ik heb meerdere mensen gehoord dat de de (te) harde rubbers weer hebben vervangen door originele of door semi stijve rubbers , omdat door de trillingen en lawaai in de auto het niet meer leuk rijden was .
Als je nu puur in de racerij rijd ,of in de autocross ,dan kan ik me het nog voorstellen ,daar scheuren de motoren nog wel eens uit de rubbers ......
De volle TT rubbers in de draagarmen heb ik wel goede ervaringen mee, net zoals de polythureaanbussen in de draagarmen , daar word je wegligging wel een stuk strakker van .
|
Daarom heb ik dit topic ook geopend.
Zoals al eerder is aangegeven is het dus geen goed idee om volledig op poly bussen te rijden. Zeker de achterste bus van de draagarmen mag niet uit polyuretaan bestaan. R32 of TT rubbers op die plaats zorgen voor wat meer stijfheid dan de originele bussen, maar ook die slijten bij extreem verlaagde auto's snel.
Spherische lagers zijn in dat geval de duurdere maar wel betere oplossing, zelfs voor op de weg.
|