View Single Post
  #4  
Old 24-01-2010, 09:37
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

de compressor zit achter in de kofferbak en gaat met luchtleidingen naar beide deuren daar zit een luchtmembraam in die de stift van de cv aantrekt of duwt, in de kabelboom zitten draden voor open en sluiten die het signaal weer doorstuurt naar het regelapparaat in de compressor hier moet je ook je regelapparaat aansluiten voor je cv. het beste is een orginele nemen deze is plug and play is wel iets duurder maar zo hoef je niet te knippen in je kabelboom
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote