View Single Post
Old 27-01-2010, 00:29
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Annie
pff... kblijf sowieso bezig aan men bakske door de koude hier van 2 weken gelden beginnen de stukken hier zwaar op te lopen (enfin denk dat de koude er iets mee te maken had). Na alternator, en kachel springt men voorruit nu ook nog stuk...
Ik kan al bijna beter een nieuwe kopen, kwestie dat men ophanging ook ga moeten vervangen worden

toch bedankt voor jullie replies! Ik kan niemand plezieren met mkII met bovenstaande prblemen? ;-)

Dynamo / alternator kun je goed gebruikt kopen voor 2 tientjes. Een nieuwe kachelradiator kost hetzelfde. De dynamo heb ik van de week op de Audi van m'n pa in 20 minuutjes vervangen, in de vriekou, omdat ik snel naar 't werk moest. Die radiator is een rotklus, maar prima te doen. Kost dus niet veel geld, en ook niet echt veel moeite.

Ruitje... achja, dat kan altijd eens gebeuren. En kapotvriezen doet ie pas als er al schade aan zat waar in kan komen, of als je er opeens gloeiend heet water op kiepert. Ruit kost iets meer dan 100 euro nieuw als je een beetje goed zoekt, en vervangen kun je met twee man redelijk eenvoudig doen. Zorg wel dat je je oude rubber niet sloopt.

En de standaard ophanging van een mk2 wordt hier doorgaans toch vervangen door een schroefset (€200 euro voor een budget setje), dus dat zien we niet eens als onderhoud, maar meer als noodzaak.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote