View Single Post
Old 27-01-2010, 19:03
vinnietuning vinnietuning is offline
Postwhore

Send a message via MSN to vinnietuning

GVD!! Vannacht bezoek gehad van dieven. Ingebroken in de Golf 3 en creme lederen interieur gestolen. Voorstoelen, achterbank, hoedenplank, tunnel, pookhoes etc!

Aangifte gedaan. Politie vond het zo'n rare en zo'n specifieke inbraak dat er een buurtonderzoek ingesteld word. Lijkt mij raar als niemand wat gezien of gehoord heeft aangezien wij in een appartementencomplex wonen die staat in een u-vorm en middenin geparkeerd word.

Dus wees gewaarschuwd als je je auto op MP zet (hij stond namelijk te koop). Wij hebben eerlijk gezegd niet gekeken naar het 'bekijk op kaart'. Marktplaats is zo lief om die sowieso maar even voor je aan te vinken Zo konden ze de Golf dus makkelijk vinden

Resultaat; een onverkoopbare Golf, over 3 dagen zou die verkocht zijn :? Stelletje klootzakken!
Raar genoeg hebben ze de moeite niet gedaan voor de deurpanelen en andere delen te stelen :?

ik vind het persoonlijk ook niet slim dat het gestolen is.. deze kleur zie je namelijk niet veel het is meestal echt beige of creme.. geen grijs/creme, verwacht het wel terug te vinden of komend seizoen op een meeting te zien.. behalve als ze alles bekleden :roll:

voor degene die het niet kennen

Mensen; zouden jullie willen rondkijken of je dit interieur ergens ziet of misschien ergens aangeboden krijgt?? Ik hoor het graag!
Reply With Quote