Thread: Sparhawk
View Single Post
Old 29-01-2010, 12:41
sirkaj sirkaj is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Sparhawk
Hey Kaj,

Blokje moet nog even nagekeken worden want hij verbruikt vrij veel olie, nog geen tijd voor gehad omdat ik vrij druk ben de laatste tijd

We gaan zeker een keer meeten dit jaar!
Ik heb nog geen chromen rand voor mijn grill kunnen bemachtigen, ik heb een complete orginele vw grill met chromen rand en chromen vw logo gescoord
Hoofdsteunen bevallen goed en ziet er ook wat beter uit dan die er in zaten
Nee in 2010 heb ik nog niet met het dakje open gereden, heb zelfs nog helemaal niet gereden in 2010
Haha jij bent net zo gek om met dit weer met dakje los te gaan rijden

Heb nu een setje 13" ATS classics maar die gaan in de verkoop als ik ze opgeknapt heb, setje bbs van de foto's en 3e set staat in je pb
Balen van je kromme velgen, zuur maar ach shit happens (waren de orginele velgen toch?)
Vind je wintervelgen echt heel erg dik, ik zeg randje polijsten en in de zomer er onder!

Had het gelezen van je ongeluk maar was nog vergeten te reageren
Kloten maar gelukkig heb je de dader te pakken gekregen, nu hopen dat het goed komt met de verzekering maar dat zal vast wel

Welke plannen heb jij voor komend jaar nog dan behalve overspuiten?

Groeten Marc

Hey Marc!

Die velgen in de pb zijn echt heel vet! Aardig klusje wel om die geheel te polijsten! Ik ben er al fan van! Binnenkort even je cilinderkop eraf trekken anders en gelijk reviseren denk?

Netjes man, dat je een originele grill heb kunnen bemachtigen! Ben benieuwd naar de plaatjes!

Lekker weer was het vorige week wel! Dus 1 keer met dak open, kon het gewoon niet laten en kan ook niet wachten tot dat het wat lekkerder weer wordt!

Wat gaan je atsjes kosten? Mijn wintervelgen opknappen is inderdaad wel een optie. Moet ze eigenlijk even een klein stukje af laten draaien omdat er een paar kleine pitjes in zitten, maar even kijken. 1 band loopt nu heel langzaam leeg tussen de velgrand en band omdat dit gezandstraald was. Dus moet ze zowiezo nog een beetje schoonschuren!

De schadevergoeding moet wel goed komen Naast het spuiten wil ik 4 verlagingsveren van 80mm verlaging ipv 40mm. En nieuwe koplampen zitten er al in. Xenon, achterlichten, kaphoes leerverven in het zwart, achterbank zoeken in het (skai) leer. Stickers gti op de zijkant. Die zilvere stickers.
Achterklep strak maken en dan motorruimte mooi maken. Klepstotertjes vernieuwen en gelijk grote beurt en nieuwe carterpan. Genoeg toe doen nog!

Geld te weinig, teveel te doen! Haha, maar moet vanaf maandag stage lopen en hier krijg ik geen vergoeding. Dus dat is wel minder!

Gr Kaj!
Reply With Quote