View Single Post
Old 29-01-2010, 13:56
dieselken's Avatar
dieselken dieselken is offline
Forum Regular

schroefkit op 't platste en velgen staan wel op tunings attest, bij mij toch... Dit is tot nader order niet mogelijk op een oldtimer.

Groot risico, is maar hoe je het bekijkt. zo lang er niets gebeurd is het klein. de dag dat er wat gebeurd is het maar te zien hoeveel het gaat kosten. Dan kan je de omvang van het risico besluiten.

Heb zelf ook 1.8t in mk1 gehad, 1.9tdi pd in mk2, toen overgestapt naar de omslachtigere legale weg. (inschrijven in Duitsland en importeren) corrado, mk3, mk4 met motorswap. golf 2 ten tijde van voor het tuningsattest getunede G60 met 272pk (aangegeven) en legaal met schroefset rolkooi, sparco's en 4punts gordels, enz... Aangezien ze dit nu heel erg moeilijk gemaakt hebben, zoek ik me ook weer een oldtimer om een project te verwezenlijken.

Zo lang het duurt profiteren we er allemaal van...

In 2014 moeten we met onze oldtimerkes toch terug elk jaar naar de keuring voor de vereenvoudigde keuring, ook om onze uitstoot op te meten, deze zal dan weer bepalend zijn hoeveel ecotax we er zullen op betalen. Maar tegen die tijd zijn we allemaal bezig met DC motoren en battery packs aan het inbouwen.... ;-)

Back on topic...
blijft het blok origineel? of ga je deze ook aanpakken?
Reply With Quote