
01-02-2010, 19:29
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,485
|
|
Quote:
Originally Posted by breadfan83
Al eens gedaan dan?
Heb al meerdere sets gewoon zo uit- en zelfs inelkaar gedraaid, en nooit 'n probleem ermee gehad. Bij het uitelkaar draaien hoef je (tenminste bij de veren van een Golf 2) niks in te klemmen of vast te snoeren of weet ik wat.
Maareh, het zit niet meer helemaal fris in m'n geheugen, maar die veerpoot hoeft toch niet uit elkaar om het lager te vervangen, of wel?
|
nee hoeft ook niet.
vanuit het motorruim: - Moer los.(zuigerstang tegenhouden met inbus 7!)
- Ronde schijf verwijderen.
- Moer met 2 sluiven los, dat is wel wat lastiger zonder doppie, ik ben met een flinke schroevendraaier aan het tikken geweest.(zuigerstang tegenhouden met inbus 7!)
- Dan vanonder de veerpoot uit het gat halen, en de toplager verwijderen.
- Nieuw toplager erop doen.
- Moertje met 2 sleuven weer vastdraaien met de hand.
- Veerpoot weer in de wielkast steken.
- Beetje druk onder de poot zetten.
- moer met 2 sleuven weer vast draaien met t doppie, of vast tikken. (zuigerstang tegenhouden met inbus 7!)
- Auto volledig laten zakken.
- moer met 2 sleuven goed vast draaien met t doppie, of vast tikken.(zuigerstang tegenhouden met inbus 7!)
- moertje erop. (zuigerstang tegenhouden met inbus 7!)

__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily
'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 
'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ?
|