Quote:
Originally Posted by Djinn_4fun
De electrische ramen schakelen over het contact Chris.
Werken dus pas bij ingeschakelde ontsteking.
Ik neem aan dat dat ook geldt voor de spiegelverstelling.
|
Dacht ik ook al. Heb de vaste plus aan een punt gehouden waarvan ik dacht dat daar de geschakelde plus aan moest, maar dat werkte ook niet.
Morgen ga ik die schema's die ik van Ruben heb eens doorspitten, die zijn een stuk completer dan die drie vodjes die ik hier heb om mee te werken.
Quote:
Originally Posted by Djinn_4fun
Bij mij hebben de electrische ramen een eigen relais en een smeltzekering.
De centrale vergrendeling heeft bij mij ook een eigen plus en min.
Maar misschien is dat omdat ik alle onderdelen apart heb gemonteerd.
Heb jij in de kabelboom alles in één zitten?
|
Ja, ik heb volgens mij alles bij elkaar.
Wat betreft de ruiten, heb ik:
Aansluiting van de raammotortjes, twee maal.
Aansluiting van de vier bedieningsknoppen in de middenconsole en de twee in de deurpanelen, en de vergrendelknop, ook in de middenconsole.
Voor de spiegels heb ik:
Aansluiting voor de verstelknop in de bestuurdersdeur.
Aansluiting voor beide motortjes van de spiegelverstelling.
Aansluiting voor de verwarmingselementen van de beide spiegels.
Voor de CV zijn de volgende aansluitingen aanwezig:
Eén aansluiting voor een motortje, waarschijnlijk die van de bestuurdersdeur.
Eenzelfde aansluiting, maar ik ben niet zeker dat deze ook voor de CV is. Misschien hoort deze aan de grote pomp? Op de andere aansluiting is namelijk wel al zo'n klein blauw origineel VAG pompje aangesloten.
Al deze afzonderlijke bomen komen samen op één relais met een metalen zekering. Het relais heeft nummer 24.