Quote:
Originally Posted by RATFINK
Lees dit verhaal nou nog maar een keer, Jeanot heeft jaren gewerkt als receptionist bij de Volvo in Leidschendam.
|
het automatisch toevoegen van bijvoorbeeld kvs,ondanks dat er niet is bijgevuld, geeft maar 1 ding aan... een slecht georganiseerd bedrijf, die chronisch kvs te kort heeft.
wat eigenlijk altijd bij de personen ligt die het weggeven...hetzij het magazijn, hetzij de monteurs..
maar vanuitgaande dat er wel is bijgevult en dus een scheutje erbij of iets dergelijks... is het moeilijk tegen de klant zeggen van nou ik heb er een scheutje kvs in gedaan, dat kost dan 3 euro...
dan zegt de klant ook van, je hebt er praktisch niets ingedaan, waarom zou ik dat betalen...
geloof me die discussies zijn er in een auto bedrijf om de meest onzinnige dingen. ze verwachten dat alles gratis is, en dat je altijd wel FF kan kijken naar hun auto voor nop.
Voor de duidelijkheid, bij alle dealers en heel veel uni-garages ligt t uurloon hoger dan 60 euro/uur dat betekend dus iedere minuut kost 1euro...